preskoči na sadržaj

Osnovna škola Grgura Karlovčana Đurđevac

Login
Zastava škole

Moto škole

Domoljublje,

sloboda i znanje

- rajske su biljke 

koje brižno

njegujemo!

Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Anketa
Hoćete li ove školske godine ići na natjecanje?





Ponude za izlete

Klikni na sliku

Školski kurikulum

GPP

Kada zvono zvoni

Prijepodne

1. sat 8:00 – 8:45
2. sat 8:55 – 9:40
3. sat 9:55 – 10:40
4. sat 10:50 – 11:35
5. sat 11:40 – 12:25
6. sat 12:30 – 13:15
 
Poslijepodne
 
1. sat 11:40 – 12:25
2. sat 12:30 – 13:15
3. sat 13:30 – 14:15
4. sat 14:25 – 15:10
5. sat 15:20 – 16:05
6. sat 16:10 – 16:55
Točno vrijeme

e Dnevnik

Sponzor škole

Poveznice

Kriteriji ocjenjivanja

Kliknite na sliku

Popis udžbenika

Kliknite na sliku

Vremenska prognoza
HTML weather
Facebook škole
Školski kurikulum

Školski kurikulum

 

 

Pod pojmom školskog kurikuluma podrazumijevamo sve sadržaje, procese, aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja kako bi promovirali intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj učenika. On obuhvaća osim službenih programa nastave i neformalne programe, te obilježja koja stvaraju školski imidž, kao što su kvalitetni odnosi, briga o jednakosti suprotnosti, o vrednovanju primjera koji postavljaju kriterij škole i načine na koji je ta škola organizirana i vođena. Nastavni i poučavajući stilovi snažno utječu na kurikulum i u praksi ne mogu biti odvojeni od njega.

 

 

(Alistair Ross,2000, DES, 1985.)

 




Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Školski kurikulum
Autor: Nikola Mihočka, 10. 10. 2015.

Objavljujemo školski kurikulum za školsku godinu 2015./2016.!


Pod pojmom školskog kurikuluma podrazumijevamo sve sadržaje, procese, aktivnosti koji su usmjereni na ostvarivanje ciljeva i zadataka obrazovanja kako bi promovirali intelektualni, osobni, društveni i fizički razvoj učenika. On obuhvaća osim službenih programa nastave i neformalne programe, te obilježja koja stvaraju školski imidž, kao što su kvalitetni odnosi, briga o jednakosti suprotnosti, o vrednovanju primjera koji postavljaju kriterij škole i načine na koji je ta škola organizirana i vođena. Nastavni i poučavajući stilovi snažno utječu na kurikulum i u praksi ne mogu biti odvojeni od njega.

 




[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju